Dagplanning

Het onmisbare product tijdens de uitvoering van het project”

Meer over bewonerscommunicatie

Medewerker AC Borst
Benieuwd naar de mogelijkheden?
Neem gerust contact met ons op, we beantwoorden graag uw vragen!

Onze manier om bewoners te informeren over de planning

U herkent het vast. Heeft u de bewoner nog zo goed vooraf geïnformeerd en toch gaat het mis. De jongens staan voor een gesloten deur of de bewoner is totaal verrast door je komst.

De bewoners kunt u vooraf nóg zo goed voorlichten, er komt zoveel op ze af, ze onthouden vaak maar de helft. Niet alle bewoners zijn daarnaast even fanatieke lezers. Het gevolg is dat niet iedereen goed op de werkzaamheden is voorbereid.

“Het informatieve boekje als houvast voor de bewoners tijdens de intensieve dagen”

Daarom hebben we de dagplanning geïntroduceerd. Zo weten bewoners van dag tot dag wat er staat te gebeuren. Ideaal om je goed voor te bereiden. Met als resultaat een prettige situatie voor ons allemaal.

Voor ons geldt: Beter vooraf waarschuwen dan later teleurstellen. Onze ervaring is dat mensen teleurgesteld zijn omdat zij vooraf niet de juiste verwachting hebben gehad. Daarom informeren wij de bewoners vooraf van wat er gaat en kan gebeuren. Om een voorbeeld te geven:

Als wij aangeven dat wij de badkamer gaan renoveren en niet expliciet vermelden dat hierbij veel stof en lawaai vrijkomt, dan zijn de bewoners daar niet op voorbereid en zijn ze teleurgesteld.

Daarom informeren wij de bewoners op de juiste manier dat zij duidelijk weten welke overlast zij kunnen gaan verwachten. Dit nemen wij ook op in onze dagplanningen die wij overhandigen aan de bewoners.