Title Image

Bewonerscommunicatie

De belangrijkste schakel in het proces in bewoonde staat zijn de bewoners.

Schakel of middelpunt?

Regelmatig merken we het op tijdens onze werkzaamheden. De vraag is echter of deze schakel niet het middelpunt is. Natuurlijk, er is sprake van huur en daarmee niet van eigendom. Die rol is aan de eigenaar. Wel is het aardig om te beseffen dat deze huurder onze rekeningen betaald en zo zorgt dat de gehele keten in beweging blijft. Met deze en andere redenen hebben wij ons de laatste jaren gefocust op het creëren van draagvlak en bewonerstevredenheid.

Bewonersbegeleiding

Bewonersbegeleiding

Onze manier om met bewoners te communiceren.

Bekijk
Bouwstenen spel

Bouwstenen spel

Onze manier om bewoners te betrekken bij de planvorming.

Bekijk
Informatieavond

Informatieavond

Een belangrijk contactmoment en daarom onmisbaar volgens ons.

Bekijk
Proefwoning

Proefwoning

Onze manier om te laten zien hoe de woning eruit komt te zien.

Bekijk

Bewonersinformatie

Bewoners krijgen een bewonersinformatieboekje.

Bekijk

Dagplanning

Onze manier om bewoners voor te bereiden op de werkzaamheden.

Bekijk

Handleiding

Wij informeren bewoners over het bedienen en onderhouden van nieuwe installaties en onderdelen.

Bekijk

Evaluatie

Omdat de bewoner het best kan vertellen dat ons werk gereed is.

Bekijk