Schade melden
Neem gerust contact met ons op, we beantwoorden graag uw vragen!
Calamiteit? Wij staan 24/7 voor klaar.
Schadeherstel, reparaties en kleinschalig onderhoud voeren we van A tot Z voor u uit, binnen 24 uur na uw melding. Er is altijd iemand in de buurt, waardoor we snel op kunnen treden. Iedereen in ons netwerk is vooraf beoordeeld op kwaliteit, dus u weet dat u direct de juiste oplossing krijgt. Eén telefoontje naar AC Borst Bouw en we gaan aan de slag. Speciaal voor u wordt de professional geselecteerd die het best bij u past. Iemand die u met een gerust hart in huis laat. Het liefst staat hij binnen een uur voor de deur. Voor uw schade of mankement handelt hij af binnen 24 uur en als dat onmogelijk is, regelt hij een noodvoorziening waardoor u geholpen bent tot de definitieve oplossing. Alles is erop gericht uw zorgen bij u weg te nemen. Dát vinden wij ‘service met een glimlach’.
Onze collega’s van Service & Onderhoud staan 365 dagen per jaar 24 uur per dag voor u klaar.
Een calamiteit melden tijdens ons kantooruren?
Maandag t/m vrijdag
tussen 08.00 uur en 17.00 uur
belt u 0251 – 658 750
Een calamiteit melden buiten ons kantooruren?
Op feestdagen, in het weekend
en ’s avonds of ’s nachts
belt u 0251 – 654 505
Neemt u contact met ons op?
Zorgt u dan voor de volgende informatie
• Uw naam
• Uw adres
• Uw postcode en woonplaats
• het telefoonnummer waarop wij u terug kunnen bellen
• Huurt u uw woning? Laat ons dan weten wie uw verhuurder is
• Het probleem
U kunt ons ook bereiken via info@acborst.nl