Evaluatie

“Van evalueren worden we beter”

Meer over bewonerscommunicatie

Medewerker AC Borst
Benieuwd naar de mogelijkheden?
Neem gerust contact met ons op, we beantwoorden graag uw vragen!

Al doende leren we iedere dag.

Zo ook in ons werk. Daarom vragen wij de bewoner na afloop altijd naar zijn ervaring. hebben we de verwachtingen waar kunnen maken? Het zijn de kleine dingen die het grote verschil maken. Dat hebben we inmiddels geleerd. Of het nu om bewonerstevredenheid gaat of om prachtige idee├źn die leiden tot verbetering van ons proces of ons product.

“Gewoon omdat de bewoner het best kan vertellen dat ons werk gereed is.”

Tevens wordt er tijdens de oplevering van de woning handleidingkaarten aan de bewoners uitgereikt.

Deze handleidingkaarten zijn vooraf ontworpen door A.C. Borst Bouw. In de handleidingkaarten staan de belangrijke informatie genoteerd wat betreft de werkzaamheden van het project.

Dit kan bijvoorbeeld gaan over het schoonmaken van de nieuwe badkamer, het monteren van gordijnrails aan de nieuwe kozijnen, de werking van een mechanische ventilatie, bediening van de nieuwe voordeur, schoonmaken van de ventilatieroosters, elektrisch koken, warmtepomp etc. De handleidingkaarten worden altijd in samenspraak met onze opdrachtgever opgesteld.

“De handleidingkaarten zijn altijd uniek voor elk nieuw project”