Onderhoud met oog voor resultaat.

Wij vinden dat een woning gezond, schoon, heel en veilig moet zijn. Daar hebben uw huurders recht op. Samen met u bewaken wij ook de financiële kant. Tegenover de kosten moet immers een gezond rendement staan. 

In de regio Noord Holland verzorgen wij voor corporaties het onderhoud aan woningen. Projectmatig in de vorm van planmatig onderhoud en in toenemende mate op individueel woningniveau in de vorm van mutatieonderhoud of vraaggestuurd onderhoud.

We nemen naast de technische aspecten ook steeds vaker de bewonerscommunicatie voor onze rekening. Nadat een huurdersverzoek aan ons servicecentrum is doorgegeven, nemen wij contact op met de bewoners en verzorgen het gehele traject tot en met de evaluatie van het werk met de bewoner. Volgens vooraf gemaakte afspraken en voor vooraf afgesproken tarieven. Zo houdt u de regie en weet u waar u aan toe bent.

Woningbedrijf Velsen

Onderhoud op het moment dat uw huurder erom vraagt.

Wij bieden u de oplossingen om op uw onderhoud tijd en geld te besparen en uw service naar de bewoner enorm te verbeteren. Wij nemen het gehele proces voor u uit handen, van het eerste contact met uw huurder voor een opname tot aan de nazorg en evaluatie.

Informeren van uw huurders
Om huurders te informeren over de mogelijkheden van vraaggestuurd onderhoud en de voordelen die het uw huurders biedt, verzorgen wij voor u een kant en klare oplossing die u op uw website kunt plaatsen of op kunt nemen in uw huurdersinformatie magazine. Handig, want zo kunnen uw huurders het lezen wanneer het hen uitkomt. Door bewoners op deze wijze te informeren weten ze precies wat de voorwaarden zijn, welke mogelijkheden u biedt binnen de huurvoorwaarden en wij kunnen uw huurders nog een aanvullend pakket met keuzemogelijkheden bieden.

Verzoek tot onderhoud, het eerste contact en de opname

Wanneer een huurder het besluit heeft genomen actie te ondernemen resulteert dit in een onderhoudsverzoek. Dit onderhoudsverzoek kunt u na acceptatie direct naar ons doorzetten. Wij nemen direct contact op met uw huurder en maken een afspraak voor een opname. Dit eerste gesprek bevestigen wij naar de huurder en naar u. De huurder ontvangt daarbij informatie met betrekking tot de keuzemogelijkheden die worden geboden, wat de opname die daarop volgend plaats vind bevordert.