Onze cultuur is resultaatgericht. Wij zijn een lerende organisatie omdat dit ons helpt bij het steeds succesvol aanpassen aan veranderingen in de markt. Om te kunnen leren en te verbeteren, meten wij continu onze prestaties op de voor ons kritische succesfactoren zoals het klant- en bewonerstevredenheid, medewerkertevredenheid, productkwaliteit en financieel resultaat.
Dit geeft ons de mogelijkheid om met onze opdrachtgevers prestatieafspraken te maken.
Iedereen binnen de organisatie weet waarvoor wij staan en levert daar zijn eigen specifieke bijdrage aan. Onze medewerkers zijn ruim inzetbaar, capabel en gemotiveerd. Het zijn enthousiaste mensen, betrokken en loyaal.
Vanuit onze genen zijn wij dienstverlenend en hebben wij veel ervaring met het werken in een bewoonde en werksituatie. Waar mogelijk betrekken wij de bewoner bij planontwikkeling en uitvoering van projecten. Wij vinden het de normaalste zaak om zorgvuldig met bewoners te communiceren voor, tijdens en na afloop van een project. Uit ervaring weten wij dat dit leidt tot meer begrip, draagvlak, een beter resultaat en vooral een plezierige samenwerking. Na afloop vragen wij de bewoners naar hun beleving en of zij tevreden zijn. Hier kunnen wij van leren.